راهنمای صرفه جویی در هزینه خرید لنز

راهنمای صرفه جویی در هزینه های خرید لنزهای تماسی

بسیاری از افراد به علت این که تصور می کنند خرید لنز چشم و استفاده از آن در مقایسه با عینک گران تر تمام می شوند، تصمیم به خرید آن نمی گیرند.

شاید در نگاه اول این محصول همراه با لوازم جانبی اش گران تر از عینک به نظر برسد، اما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور می توانید در هزینه های استفاده از لنز تماسی خود تا میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید.

خرید آنلاین لنزهای تماسی

فروشگاه های آنلاین و اینترنتی در مقایسه با فروشگاه های موجود در خیابان ها دارای قیمت فروش بسیار پایین تری هستند. بهتر است برای خرید لنز طبی و یا رنگی خود به این فروشگاه ها مراجعه کنید.

لنزهای موجود در این فروشگاه ها از لحاظ کیفیت و اصل بودن هیچ تفاوتی با دیگر فروشگاه ها ندارند. علت مناسب تر بودن قیمت های آن ها به خاطر کم تر بودن هزینه های فروش آن ها می باشند.

به عنوان مثال فروشگاه های آنلاین دارای هزینه های اجاره، هزینه های ویترین و … نمی باشند. به همین علت محصولات خودرا با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

یکی دیگر از علل مناسب تر بودن قیمت های فروشگاه های آنلاین حذف واسطه ها و فروش مستقیم است. اگر شما همین الان به یک فروشگاه فروش لنز در یکی از خیابان های شهر مراجعه کنید و قیمت محصولات آن ها را با محصولات فروشگاه های آنلاین مقایسه کنید، متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.

به همین دلیل توصیه می شود لنز مورد نظرتان را از این فروشگاه ها تهیه کنید. بدین ترتیب به طور سالانه مبالغ زیادی در هزینه های خرید آن صرفه جویی خواهد شد.

خرید از فروشگاه های آنلاین مزایای دیگری نیز دارند:

فیلتر قیمت

یکی از مزایای خرید از فروشگاه های آنلاین انتخاب بر اساس قیمت است. شما می توانید با فیلتر قیمت محدوده ی قیمت مد نظر خود را انتخاب کنید. بدین ترتیب به راحتی از برندهای موجود در آن محدوده بر اساس مشخصات چشمتان لنز مناسبی انتخاب و خریداری کنید.

دریافت کد تخفیف

در صورت خرید از فروشگاه های آنلاین هر چند وقت یکبار برایتان کد تخفیف ارسال می شود که می توانید با استفاده از آن ها به روی خرید خود تخفیف بگیرید. فروشگاه های دیگر معمولا فاقد این گونه مزایا هستند.

همچنین اگر کد معرف را برای دوستانتان بفرستید می توانید، از یک تخفیف دیگر استفاده کنید. فروشگاه های آنلاین در بازه های مختلف جشنواره هایی برگزار می کنند که تخفیفات خوبی را به روی محصولات خود می گذارند.

هزینه ارسال هم که رایگان می باشد. در مجموع خرید از فروشگاه آنلاین صرفه جویی بسیار زیادی در خرید برایتان ایجاد خواهد کرد.

دریافت رایگان محلول لنز

از دیگر مزیت های خرید از فروشگاه های آنلاین دریافت محلول لنز رایگان روی برخی از محصولات است. به عنوان مثال برای خریدهای بالا و یا خرید برخی از برندها یک محلول لنز و جالنزی رایگان نیز به عنوان هدیه برایتان ارسال خواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر خرید مناسب لنز، پولی برای خرید محلول لنز نیز پرداخت نخواهید کرد.

خرید لنز طبی فصلی و سالانه

دومین ایده ای که برای صرفه جویی در هزینه های خرید پیشنهاد می شود، خرید لنز طبی فصلی و سالانه به جای نمونه های روزانه و یکبار مصرف است.

لنز روزانه یکبار مصرف گرچه بسیار مورد تایید چشم پزشکان است و از لحاظ به بهداشتی بودن بسیار گزینه های عالی هستند، اما برای کسانی که هر روز از آن ها استفاده می کنند زیاد مناسب نخواهند بود.

اما لنزهای فصلی و سالانه که دارای طول عمرهای طولانی تری هستند از لحاظ مصرفی دارای قیمت مناسب تری هستند.

گرچه ابتدا به نظر برسد که قیمت این ها از نمونههای روزانه بیشتر است، اما فراموش نکنید که به همان اندازه طول عمر آن ها بیشتر است و برای مدت زمان طولانی تری می توانید از آن استفاده کنید.

با خرید لنز فصلی سه ماه و با  خرید لنز سالانه دوازده ماه یا همان یکسال می توانید از آن ها استفاده کنید. در حالی لنز روزانه را تنها یک روز می توان استفاده کرد.

در صورت موجود شدن لنزهای شبانه روزی آن ها بهترین نوع لنز از لحاظ قیمت خواهند بود. اما در حال حاضر این نوع موجود نمی باشند.

خرید عمده

خرید عمده نسبت به خرید تکی نیز بسیار ارزان تر تمام خواهد شد. در صورت خرید عمده و زیاد حتما تاریخ انقضای لنزها را در تظر داشته باشید که بتوانید تا قبل از سررسید تاریخ انقضا از آن ها استفاده کنید.

خرید عمده ی لنزهای روزانه بسیار مقرون به صرفه تمام خواهد شد. با افزایش تعداد لنزهای روزانه درخواستی قیمت به تعدا سر شکن خواهد شد و نسبت به خرید تکی ارزان تر خواهد بود.

سخن آخر

با توجه که در چند سال اخیر قیمت فریم ها و شیشه های عینک نیز افزایش پیدا کرده است؛ لنز چشم با عینک ها تفاوت قیمت چندانی نخواهند داشت.

در هر صورت با توجه به این نکات می توانید در هزینه های خرید خود تا میزان زیادی صرفه جویی کنید. اما نکته ی بسیار مهمی که باید آن را مد نظر خود قرار داشته باشید این ها چه از نوع رنگی و چه از نوع طبی باشند جز محصولات پزشکی قرار دارند.

پس برای خرید چند تومان ارزان تر، سلامت چشم هایتان را قربانی نکنید. شاید هنگام خرید این محصولات وسوسه شوید که از یک دستفروش که دارای لنزهای بسیار ارزان قیمت است؛ خرید خود را انجام دهید. اما قیمت بیش از حد پایین آن در مقایسه با دیگر فروشگاه ها شک برانگیز است.

احتمالا پس از استفاده و ایجاد سوزش و قرمزی در چشم هایتان متوجه اشتباهتان خواهید شد. همیشه این محصول را از فروشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت تهیه کنید.

فروشگاه لنزون تمام تاییدیه های لازم را دارد و می توانید برای خرید ارزان لنز به آن مراجعه کنید. تنوع قیمت محصولاتاین فروشگاه بسیار بالا است. شما به راحتی می توانید بر اساس بودجه و نیازتان از میان بهترین برندهای موجود لنز خود را تهیه کنید.

فراموش نکنید که حتما قبل از اولین خرید به اپتومتریست مراجعه کنید و تاییدیه استفاده از لنز را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank