راهنمای خرید بهترین لنزهای رنگی برای سلایق مختلف

راهنمای خرید بهترین لنزهای رنگی برای سلایق مختلف

اگر دوست دارید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید و یا اینکه به یک مهمانی خاص دعوت شده اید و یا می خواهید برای جشن هالووین آماده شوید، لنزهای رنگی یک گزینه ی بسیار عالی برای تغییر ظاهر و متفاوت کردن ظاهر و استایل شما می باشد.

لنز رنگی با قابلیت تغییر رنگ چشم به دو صورت نمره دار و بدون نمره در بازار وجود دارد. افرادی که از عینک استفاده می کنند و دوست دارند رنگ چشمانشان را تغییر دهند، باید لنز رنگی نمره دار یا همان لنز طبی رنگی را تهیه کنند.

لنز طبی رنگی می تواند دید این افراد را بدون نیار به عینک تصحیح کنند، ضمن این که باعث تغییر رنگ چشم نیز می شوند. این لنزها تغییرات شگفت انگیزی در چهره ی این افراد به وجود می آورد.

اما اگر چشمانی سالم و بدون مشکل دارید کافی است از لنزهای رنگی بدون نمره یا لنزهای رنگی با توان 0.00 استفاده کنید.

در سال های اخیر به قدری تنوع محصولات در لنزهای تماسی زیاد شده است که انتخاب برای مشتریان بسیار سخت شده است. ما در این مقاله ضمن بررسی سلایق مختلف، در هر کدام بهترین لنزهای رنگی را معرفی کرده ایم. پس با ما همراه شوید تا بهترین لنز رنگی مناسب خود را پیدا کنید.

بهترین لنز تماسی رنگی از لحاظ تنوع

اگر به دنبال یک محصولی هستید که طیف های متنوعی از لنزهای رنگی را ارائه داده باشد و شما بتوانید مقایسه ی کاملی میان رنگ های آن داشته باشید، بی شک فرشلوک کالر بلندز یکی از بهترین و پر فروش ترین لنزهای تماسی رنگی است.

این لنز رنگی دارای 12 طیف رنگی از تنالیته های ظریف وطبیعی تا تنالیته های تیره و پر رنگ می باشد. این تنوع رنگ در میان لنزهای رنگی فرشلوک بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد.

علاوه بر این تنوع رنگ لنزهای رنگی فرشلوک با استفاده از ماده ی پلیمری به نام Phemfilcon A ساخته شده اند که علاوه بر انعطاف پذیری بالای آن سازگاری زیادی با چشم نیز دارد. این لنزها از محتوای آب بالایی نیز برخوردار می باشد که می تواند به راحتی در طول استفاده چشم ها را هیدراته و مرطوب نگه دارد و از خشکی چشم جلوگیری کند.

پس اگر به دنبال یک محصول با تنوع رنگ بالا و همچنین کیفیت بالا هستید، پیشنهاد ما به شما لنزهای رنگی فرشلوک است.

بهترین لنز تماسی رنگی برای چشمان تیره

افرادی که دارای چشمان تیره مانند قهوه ای و یا خاکستری هستند باید در هنگام خرید لنز رنگی کمی بیشتر دقت داشته باشند. برای تغییر رنگ چشم به یک رنگ روشن باید از لنزهای رنگی مات استفاده کنند. لنزهای رنگی آبی، بنفش، عسلی روشن، سبز روشن و طوسی روشن می تواند باعث تغییرات رنگ چشم این افراد شود.

می توانید بر اساس رنگ پوست و این که چه نوع لنز رنگی برای چهره تان مناسب تر است، یکی از این لنزهای رنگی را انتخاب کنید. لنزهای رنگی تقویت کننده برای این افراد توصیه نمی شود. این نوع از لنز رنگی نمی تواند باعث تغییر رنگ چشم افرادی که تیره است، بشود.

برندهایی مانند فرشلوک، آیس کالر و لابلا از جمله برندهایی هستند که لنزهای رنگی مناسبی برای افراد با چشمان تیره دارد.

بهترین لنزهای تماسی رنگی برای چشمان روشن

افرادی که دارای چشمان روشن هستند از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار هستند. این افراد هم می توانند از لنزهای رنگی مات و هم از لنزهای رنگی تقویت کننده استفاده کنند.

لنزهای رنگی تقویت کننده به این افراد این امکان را می دهد که رنگ چشمشان را به طور طبیعی زیباتر کنند. این لنزها باعث تغییر رنگ چشم به طور محسوس نمی شود. اما با تقویت رنگ چشمدر جهت رنگ اصلی باعث زیبایی و درخشش بیشتر چشم ها می شود.

اما اگر این افراد بخواهند تغییرات اساسی تر را در رنگ چشم خود ایجاد کنند می توانند از لنزهای رنگی مانند لنز طوسی تیره، سبز تیره، آبی تیره و یا از یک لنز رنگی متضاد با رنگ چشمشان استفاده کنند. به عنوان مثال اگر دارای چشمانی آبی هستند از لنز طوسی، سبز و یا عسلی استفاده کنند.

به همین ترتیب می توانید بر اساس رنگ پوست از یک لنز رنگی استفاده کنید و باعث تغییر در رنگ چشم و زیبایی چهره خود شوید.

بهترین لنزهای تماسی رنگی از لحاظ راحتی

اگر جز افرادی هستید پیش از هر چیز به راحتی خود در استفاده از لنز تماسی فکر می کنید، این قسمت را با دقت مطالعه کنید. لنزهای ایراپتیکس آلکان لنزهایی هستند که راحتی مصرف کنندگان خود را در هنگام استفاده تضمین می کنند.

لنزهای ایراپتیکس هم به صورت طبی و هم طبی رنگی در رنگ های جذابی تولید می شوند. یکی از ویژگی های بسیار برجسته ی این لنز، اکسیژن رسانی بسیار بالای آن است. این لنزها با استفاده از سیلیکون هایدروژل ساخته شده است. سطح صاف این لنز همچنین اکسیژن رسانی بالای آن و محتوای آب مناسب آن باعث شده است که لنزهای ایراپتیکس به عنوان یکی از راحت ترین لنزها در جهان شناخته شود.

لنزهای رنگی ایراپتیکس با استفاده از فناوری سه در یک ساخته شده است که توانسته است عمق و شدت رنگ را به روی چشم افزایش دهد و در عین حال زیبایی طبیعی به چشم ببخشد.

بهترین لنزهای تماسی رنگی برای داشتن چهره ای طبیعی

بهترین لنزهای تماسی رنگی برای داشتن چهره ای طبیعی لنزهایی هستند که متناسب با دیگر خصوصیات ظاهری افراد باشند. برای این که حالت طبیعی چهره تان پس از استفاده از لنز رنگی حفظ شود، باید لنز رنگی با رنگ پوست و رنگ مویتان همخوانی داشته باشد.

برندهایی مانند فرشلوک، ایر اپتیکس، استلا کالرز، دهب و … دارای لنزهای رنگی طبیعی و نزدیک به چشم انسان می باشند که می توانید هنگام خرید رنگ بندی این لنزها را چک کنید.

سخن آخر

لنزهای رنگی گرچه استفاده ی راحتی دارند و باعث زیبایی افراد می شود، اما رعایت نکات مراقبتی و بهداشتی در حین استفاده از این لنزها بسیار اهمیت دارد. عدم رعایت این نکات می تواند باعث ایجاد مشکلات و آسیب هایی در چشم شود.

افرادی که از لنزهای رنگی بدون نمره استفاده می کنند، معمولا این لنزها را بدون نسخه ی پزشک تهیه می کنند. اما لازم به ذکر است که بهتر است خرید این نوع لنزها نیز با نسخه ی چشم پزشک و تایید نظر آن ها باشد.

استفاده از لنز نا متناسب با مشخصات چشم می تواند علاوه بر کاهش حس راحتی استفاده از لنز باعث بروز دردسرهایی نیز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank