راحتی بیشتر با لنزهای تماسی

راحتی بیشتر با لنزهای تماسی

بشر تا زمانی که چیزی را از دست ندهد ارزش آن را درک نمی کند. از زمان شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های بسیار زیادی حتی در کارهای ساده روزانه به وجود آمده است که آسایش زندگی افراد را تحت شعاع قرار داده است.

سلامتی بینایی نیز یکی از موهبت های الاهی است که کمتر کسی به آن اهمیت می دهد. افرادی که مشکلات بینایی دارند بیشتر ارزش آن را درک می کنند. استفاده از عینک برای اصلاح بینایی گرچه متداول ترین شیوه است، اما برای همه ی افراد خوشایند نمی باشد.

به عنوان مثال افرادی که رشته ی ورزشی خاصی را دنبال می کنند استفاده از عینک کار را برایشان سخت می کند. یا افرادی که به زیبایی چهره شان اهمیت می دهند عینک برایشان خوشایند نمی باشد. یکی از روش های نوین اصلاح بینایی استفاده از لنز چشم است.

لنز یا عینک

همان طور که مستحضر هستید زندگی همواره در حال تغییر و تکامل است. تاثیرات پیشرفت و علم و دانش بشر در تمامی حوزه ها به چشم می خورد. در بخش اپتیک و بینایی نیز پیشرفت های بسیار گسترده ای حاصل شده است. اگر تا چند دهه ی پیش عینک تنها گزینه ی پیش رو برای اصلاح بینایی بود، در حال حاضر روش های بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارد.

لنز چشم طبی یکی از وسایل اصلاح بینایی است که می توان به جای عینک استفاده کرد. فناوری ساخت لنز تماسی در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است. اگر احتمالا در میان بستگانتان افراد با سن بالاتر دارید که تجربه ی خوبی از آن ها ندارند، به خاطر نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت آن ها بوده است.

تکنولوژی که در حال حاضر برای ساخت لنزها استفاده می شود خیلی متفاوت از لنزهای چند سال قبل است. موادی که برای ساخت آن نیز استفاده می شود نیز تغییر کرده است. مواد سیلیکون هایدروژل که برای ساخت کنتاکت های تماسی استفاده می شود راحتی استفاده از آن ها را چند برابر کرده است.

شاید در مقایسه قیمت لنز طبی با عینک فکر کنید که هزینه بر تر می باشند. اما با یک بار استفاده و درک ویژگی های آن در مقایسه با عینک متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.

لنزهای تماسی در طیف های بسیار مختلف و متنوعی عرضه می شوند. برای این که بیشترین بهره را از راحتی آن ها را ببرید، باید مطابق با ویژگی های چشمی خود خرید خود را انجام دهید و این کار تنها با مراجعه به چشم پزشک میسر خواهد بود.

منظور از راحتی لنز چیست؟

فکر می کنید زمانی بحث از راحتی لنزها می شود دقیقا چه چیزی مد نظر است؟ برای این که راحتی استفاده از آن ها را درک کنید باید ویژگی های آن را با عینک مقایسه کنید.

وقتی ماسک می زنید حتما با بخار گرفتگی شیشه های عینک مواجه شده اید؛ در صورتی که استفاده از لنز این مشکل را ایجاد نخواهد کرد.

اگر جز کسانی هتید که چه تفننی و چه حرفه ای ورزشی را دنبال می کنید، انجام آن با عینک سخت و گاها غیر ممکن است. اما لنزهای تماسی به علت این که روی چشم قرار می گیرند، محدودیتی در فعالیت های حرکتی ایجاد نمی کند. به همین دلیل آن ها انتخا بسیاری از ورزشکاران هستند.

می توان به این لیست موارد بسیار زیاد دیگری نیز اضافه کرد. به عنوان مثال هنگام آشپزی دیگر بخار آب دیدتان را مه آلود نمی کند. یا در هوای سرد و بارانی دیگر بخار نفس هایتان و یا قطره های باران دیدتان را مخدوش نمی کند.

این موارد راحتی استفاده ی لنز در زندگی روزمره می باشد. اما باید در هنگام استفاده نیز و گذاشتن در چشم نیز این راحتی را احساس کنید. اگر لنز را به درستی و اصولی انتخاب کنید نباید هیچ گونه احساسی از وجود جسم خارجی در چشم داشته باشید.

اما اگر پس از قرار دادن آن ها در چشم، چیزی چشمتان را اذیت دارد و یا وجود آن را در چشمتان احساس می کنید، احتمالا یا لنز را پشت و رو در چشمتان قرار داده اید یا دچار خشکی چشم هستید.

در حالت اول باید آن را از چشمتان خارج کنید و محلول مخصوص خودش بشورید و پس از چرخاندن آن مجدد در چشم قرار دهید. در حالت دوم نیاز به استفاده از قطره لنز خواهید داشت. این قطره ها با هیدراته کردن چشم ها به افزایش حس راحتی لنز در چشم بسیار کمک می کند.

استفاده از قطره لنز نباید به یک کار روتین روزانه تبدیل شود. بلکه تنها باید در مواقع ضروری و احساس خشکی چشم استفاده شود.

افرادی که مدت زمان طولانی را پای صفحه ی نمایش می گذارند احتمالا بیشتر از دیگران نیاز به استفاده از این قطره ها داشته باشند. زیرا خیره شدن به صفحه نمایش به علت این که باعث کاهش پلک زدن می شود منجر به خشکی چشم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه برای راحتی بیشتر

در ادامه دو نوع مختلف لنز که بیشترین راحتی را دارند خدمت شما معرفی می شوند.

احساس راحتی با وجود خشکی چشم

اگر جز افرادی هستید که کار با لپتاپ و کامپیوتر جز جدنشدنی زندگی روزمره تان است، یا دچار خشکی چشم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که از محصولات جانسون اند جانسون یا آلکان استفاده کنید.

این دو برند دارای محصولاتی با کیفیت و یا ویژگی های ساختاری سازگارتر برای افراد با چشمان خشک است.

برای خرید لنز آلکان و یا لنز از کمپانی جانسون تنها کافی است به فروشگاه لنزون مراجعه کنید. قبل از خرید بررسی کنید که کدام یک از این دو برند با نسخه ی شما نزدیکی بیشتری دارد. اگر هم در انتخاب دچار مشکل شدید، کافی است به مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

راحتی در استفاده

  لنزهای یکبار مصرف بی درسرترین نوع لنزهای تماسی است. این لنزها دستور استفاده ی بسیار راحتی دارند. با خرید این نوع تنها باید لنز را داخل چشم گذاشته و درپایان روز از چشم خارج کرده و دور بیندازید. دیگر نیازی به نگرانی برای تمیز کردن و یا نگهداری آن ها نخواهید داشت.

خرید لنز روزانه بهترین گزینه برای افراد پر مشغله و یا افرادی است که دوست ندارند خودشان را درگیر مسائل نگهداری و مراقبت از لنز کنند.

سخن آخر

در نهایت به شما این اطمینان را می دهیم که خرید لنز طبی در مقایسه با دیگر روش ها بیشتری راحتی را برایتان به ارمغان می آورد.

اگر فکر می کنید که خرید لنز هزینه بر است، کافی است سری به فروشگاه ما بزنید تا بتوانید بدون کاهش کیفیت کنتاکت، با قیمت مناسب خرید خود را انجام دهید.

پیشنهادات شگفت انگیزی را می تواند در فروشگاه لنزون مشاهده کنید. به عنوان مثال لنز اکیو وی از کمپانی جانسون اند جانسون یکی از بهترین و با کیفیت ترین لنزها است که با قیمت بسیار مناسب نیز به فروش می رسد. این لنز ارزان به طور انحصاری در این فروشگاه به فروش می رسد.

در صورت داشتن هر گونه سوال کارشناسان ما هفت روز هفته پاسخوگی سوالات شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank